Tarvitsetko apua? 
Kysymyksiä ja vastauksia

Airhelp+

Palvelun avulla voit saada jopa 600 € korvausta, mikäli lentosi viivästyy tai peruutetaan, tai mikäli pääsysi lennolle evätään.

 

Lentomatka ei aina suju odotetulla tavalla, sillä lento voi olla esimerkiksi myöhässä. Tämän vuoksi tarjoamme asiakkaillemme AirHelp+-lisäpalvelun, joka auttaa heitä silloin, kun lento viivästyy tai peruutetaan taikun matkustajan pääsy lennolle evätään.

 

Ehdot ja muut tärkeät asiat:

  • Tuote myydään koko seurueelle.
  • Tuote on ostettava yhtä aikaa lentolipun kanssa.
  • Tuotteen hintaa ei palauteta.
  • Tuote on voimassa vain, mikäli matkustaja on ollut matkalla.
  • Palvelu on henkilökohtainen eikä sitä voi luovuttaa toiselle.

 

AirHelp+ on kolmannen osapuolen tuottama palvelu, jonka myynti tapahtuu Ticketin kautta. Oikeus korvauksen saamiseen perustuu AirHelpin omiin ehtoihin ja määräyksiin sekä asetukseen (EY) 261. Ticket ei voi vaikuttaa korvauksen saamiseen tai saamatta jäämiseen.

Lennon kuulumisen kompensaation piiriin voi varmistaa AirHelpin tarkistuspalvelun avulla.

Mikä AirHelp on?

AirHelp on auttanut jo yli viiden vuoden ajan matkustajia eri puolilla maailmaa viivästyneiden, peruutettujen tai liian täyteen varattujen lentojen vuoksi maksettavien korvausten saamisessa lentoyhtiöiltä. Tarkoituksena on tehdä prosessista asiakkaiden kannalta mahdollisimman yksinkertainen ja sujuva.

 

Haluatko kysyä tästä tuotteesta? Lisätiedot, ks. AirHelpin omat sivut.